Σύλλογος Εργαζομένων Αποκεντρωμένης Διοίκησης Μακεδονίας - Θράκης (Περιοχή Κεντρικής Μακεδονίας).

Δημοφιλείς Αναρτήσεις

Πρόσφατες Αναρτήσεις

Blog Archive

Από το Blogger.

Παρασκευή 15 Ιουλίου 2016


Σε εφαρμογή των διατάξεων των άρθρων 1 έως και 13 του Ν. 4369/2016, όπως τροποποιήθηκε και ισχύει, τίθεται από 08.07.2016 σε λειτουργία το Εθνικό Μητρώο Επιτελικών Στελεχών Δημόσιας Διοίκησης (εφεξής Μητρώο), το οποίο τηρείται ηλεκτρονικά από το Α.Σ.Ε.Π. και αναρτάται στην ιστοσελίδα του.
Για τον σκοπό λειτουργίας του Μητρώου έχει δημιουργηθεί σχετική ηλεκτρονική εφαρμογή, μέσω της οποίας οι ενδιαφερόμενοι υποψήφιοι για κάλυψη διοικητικών θέσεων αυξημένης ευθύνης καλούνται να υποβάλουν την αίτηση εγγραφής τους στο Μητρώο, ακολουθώντας τις οδηγίες που επισυνάπτονται στο παρόν.
Αντίγραφο της ηλεκτρονικής αίτησης, η οποία επέχει θέση υπεύθυνης δήλωσης του άρθρου 8 του Ν. 1599/1986, κοινοποιείται υποχρεωτικά με μέριμνα του αιτούντος στη Διεύθυνση Διοικητικού της υπηρεσίας του ή στην αρμόδια Υπηρεσία Προσωπικού του φορέα του.
Σχετικά επισημαίνονται και τα ακόλουθα:
Οι αρμόδιες Διευθύνσεις Διοικητικού και οι Υπηρεσίες Προσωπικού των φορέων προέλευσης των υποψηφίων, υποχρεούνται να τηρούν κατάσταση με τα στοιχεία του προσωπικού τους που έχει εγγραφεί στο Μητρώο και να ενημερώνουν αμελλητί το Α.Σ.Ε.Π. για την τυχόν ύπαρξη λόγου διαγραφής από το Μητρώο που συντρέχει στο πρόσωπο οποιουδήποτε μέλους.
Οι υπηρεσίες αυτές παρακαλούνται εντός πέντε (5) ημερολογιακών ημερών από την κοινοποίηση σε αυτές της εκάστοτε αίτησης εγγραφής στο Μητρώο, να προβαίνουν σε επιβεβαίωση της αλήθειας και ακρίβειας των στοιχείων που διαλαμβάνονται στην αίτηση αναφορικά με τις προϋποθέσεις εγγραφής στο Μητρώο.
Για τον σκοπό αυτό, οι αρμόδιες υπηρεσίες αποστέλλουν στο Α.Σ.Ε.Π., στο e-mail: mitroo.epitelikon@asep.gr, τη σχετική βεβαίωση, που επισυνάπτεται στο παρόν, κατάλληλα συμπληρωμένη και υπογεγραμμένη, σε ψηφιακή μορφή (σκαναρισμένη). Εναλλακτικά, παρέχεται η δυνατότητα αποστολής της ανωτέρω βεβαίωσης στο ακόλουθο φαξ: 2131319188.
Για γενικές διευκρινίσεις σχετικά με την εγγραφή στο Μητρώο, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στο Γραφείο Εξυπηρέτησης Πολιτών του ΑΣΕΠ τηλεφωνικά (2131319100, εργάσιμες ημέρες και ώρες 08:00 μέχρι 14:00) ή  μέσω email στο enimerosi@asep.gr
Για τυχόν τεχνικές διευκρινίσεις και μόνο σχετικά με τη διαδικασία συμπλήρωσης και υποβολής των ηλεκτρονικών αιτήσεων για την εγγραφή στο Μητρώο, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στη Διεύθυνση Ηλεκτρονικής Διοίκησης του ΑΣΕΠ τηλεφωνικά (2131319125, 137, 141, 172 και 132, εργάσιμες ημέρες και ώρες 08:00 μέχρι 14:00).

ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΕΓΓΡΑΦΗΣ ΣΤΟ ΜΗΤΡΩΟ

Στο Μητρώο δύνανται να εγγραφούν, κατόπιν αίτησής τους, οι κατωτέρω:
1. Τακτικοί πολιτικοί υπάλληλοι, μόνιμοι και υπάλληλοι με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου (Ι.Δ.Α.Χ.) κατηγορίας ΠΕ ή TE, με βαθμό Α΄, του Δημοσίου, Αποκεντρωμένων Διοικήσεων, νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου (Ν.Π.Δ.Δ.), οργανισμών τοπικής αυτοδιοίκησης (Ο.Τ.Α.) α΄ και β΄ βαθμού, Ανεξάρτητων Αρχών και κρατικών νομικών προσώπων ιδιωτικού δικαίου, οι οποίοι είναι κάτοχοι αναγνωρισμένου διδακτορικού διπλώματος.

2. Τακτικοί πολιτικοί υπάλληλοι, μόνιμοι και υπάλληλοι με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου (Ι.Δ.Α.Χ.) κατηγορίας ΠΕ ή TE, με βαθμό Α΄, του Δημοσίου, Αποκεντρωμένων Διοικήσεων, νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου (Ν.Π.Δ.Δ.), οργανισμών τοπικής αυτοδιοίκησης (Ο.Τ.Α.) α΄ και β΄ βαθμού, Ανεξάρτητων Αρχών και κρατικών νομικών προσώπων ιδιωτικού δικαίου, οι οποίοι είναι απόφοιτοι της Εθνικής Σχολής Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης του Εθνικού Κέντρου Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Κ.Δ.Δ.Α.).

3. Τακτικοί πολιτικοί υπάλληλοι, μόνιμοι και υπάλληλοι με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου (Ι.Δ.Α.Χ.) κατηγορίας ΠΕ ή TE, με βαθμό Α΄, του Δημοσίου, Αποκεντρωμένων Διοικήσεων, νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου (Ν.Π.Δ.Δ.), οργανισμών τοπικής αυτοδιοίκησης (Ο.Τ.Α.) α΄ και β΄ βαθμού, Ανεξάρτητων Αρχών και κρατικών νομικών προσώπων ιδιωτικού δικαίου, οι οποίοι είναι κάτοχοι αναγνωρισμένου μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών τουλάχιστον ετήσιας φοίτησης.

4. Τακτικοί πολιτικοί υπάλληλοι, μόνιμοι και υπάλληλοι με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου (Ι.Δ.Α.Χ.) κατηγορίας ΠΕ ή TE, με βαθμό Α΄, του Δημοσίου, Αποκεντρωμένων Διοικήσεων, νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου (Ν.Π.Δ.Δ.), οργανισμών τοπικής αυτοδιοίκησης (Ο.Τ.Α.) α΄ και β΄ βαθμού, Ανεξάρτητων Αρχών και κρατικών νομικών προσώπων ιδιωτικού δικαίου, οι οποίοι έχουν διατελέσει προϊστάμενοι Γενικής Διεύθυνσης επί τρία (3) τουλάχιστον έτη.

5. Τακτικοί πολιτικοί υπάλληλοι, μόνιμοι και υπάλληλοι με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου (Ι.Δ.Α.Χ.) κατηγορίας ΠΕ ή TE, με βαθμό Α΄, του Δημοσίου, Αποκεντρωμένων Διοικήσεων, νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου (Ν.Π.Δ.Δ.), οργανισμών τοπικής αυτοδιοίκησης (Ο.Τ.Α.) α΄ και β΄ βαθμού, Ανεξάρτητων Αρχών και κρατικών νομικών προσώπων ιδιωτικού δικαίου, οι οποίοι έχουν διατελέσει προϊστάμενοι Διεύθυνσης επί δέκα (10) τουλάχιστον έτη.

6. Καθηγητές όλων των βαθμίδων και λέκτορες Πανεπιστημίων και μέλη ΕΠ Τ.Ε.Ι., καθώς και μέλη Ε.ΔΙ.Π. και Ε.Ε.Π. των Πανεπιστημίων και Τ.Ε.Ι. της ημεδαπής ή μέλη ΔΕΠ και ΕΠ ομοταγών Ιδρυμάτων της αλλοδαπής, εφόσον κατέχουν άριστη γνώση της ελληνικής γλώσσας, καθώς και οι ερευνητές της παραγράφου 2 του άρθρου 18 του ν. 4310/2014 (Α΄ 258) των Ερευνητικών Κέντρων και Ινστιτούτων, καθώς και των Ερευνητικών Κέντρων της Ακαδημίας Αθηνών.

7. Επιστημονικό προσωπικό των Ανεξάρτητων Αρχών, με πενταετή τουλάχιστον προϋπηρεσία σε αυτές.

8. Απόστρατοι αξιωματικοί που είναι απόφοιτοι της Ανώτατης Διακλαδικής Σχολής Πολέμου (Α.ΔΙ.Σ.ΠΟ.), της Ανώτατης Σχολής Πολέμου (Α.Σ.Π.), της Ναυτικής Σχολής Πολέμου (Ν.Σ.Π.) και της Σχολής Πολέμου Αεροπορίας/Ανωτέρων (Σ.Π.Α./Α).
Δεν δύνανται να εγγραφούν στο Μητρώο:

1. Όσοι καταδικάστηκαν τελεσίδικα για τα αναφερόμενα στην περίπτωση α΄ της παραγράφου 1 του άρθρου 8 του ν. 3528/2007 (Α΄ 26) αδικήματα.

2. Όσοι έχουν στερηθεί λόγω καταδίκης τα πολιτικά τους δικαιώματα και για όσο χρόνο διαρκεί η στέρηση αυτή.

3. Όσοι έχουν υποβληθεί σε στερητική δικαστική συμπαράσταση (πλήρη ή μερική), είτε σε επικουρική δικαστική συμπαράσταση (πλήρη ή μερική) είτε το δικαστήριο έχει αποφασίσει συνδυασμό των δύο προηγούμενων ρυθμίσεων.

4. Εκείνοι στους οποίους έχει επιβληθεί τελεσιδίκως οποιαδήποτε πειθαρχική ποινή ανώτερη του προστίμου αποδοχών τεσσάρων (4) μηνών για οποιοδήποτε πειθαρχικό παράπτωμα μέχρι τη διαγραφή της ποινής κατά το άρθρο 145 του ν. 3528/2007 (Α΄ 26).


ΟΔΗΓΙΕΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗΣ ΤΗΣ ΑΙΤΗΣΗΣ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

Η αίτηση εγγραφής στο Εθνικό Μητρώο Επιτελικών Στελεχών Δημόσιας Διοίκησης υποβάλλεται αποκλειστικά με ηλεκτρονικό τρόπο μέσω του διαδικτυακού τόπου του Α.Σ.Ε.Π. (www.asep.gr).
Για την ηλεκτρονική υποβολή των αιτήσεων εγγραφής, απαραίτητη προϋπόθεση είναι η εγγραφή στις Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες του Α.Σ.Ε.Π.. Για τον σκοπό αυτό, στη διαδρομή: «Πολίτες -> Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες», ο υποψήφιος μπορεί να επιλέξει μεταξύ των δύο κάτωθι επιλογών:
Στη συνέχεια, αφού συμπληρωθούν τα Στοιχεία Σύνδεσης (όνομα χρήστη και κωδικός εισόδου), ο εγγεγραμμένος πλέον χρήστης προχωρεί σε «Είσοδο Μέλους».
Οι υποψήφιοι, που είναι ήδη εγγεγραμμένοι στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του Α.Σ.Ε.Π., προχωρούν στην «Είσοδο Μέλους» χρησιμοποιώντας τα ήδη υφιστάμενα Στοιχεία Σύνδεσής τους.
Για τη διευκόλυνση των υποψηφίων παρέχεται ειδικά σχεδιασμένος σύνδεσμος «Ξέχασα τον κωδικό μου» στη διαδρομή: «Πολίτες -> Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες».
Οι υποψήφιοι, προκειμένου να υποβάλουν την ηλεκτρονική αίτηση εγγραφής στο Εθνικό Μητρώο Επιτελικών Στελεχών Δημόσιας Διοίκησης, πρέπει προηγουμένως να καταχωρίσουν τα προσόντα/ ιδιότητές τους στις σχετικές καρτέλες, επιλέγοντας «Μητρώο», προκειμένου να τα επικαλεστούν στη συνέχεια κατά τη συμπλήρωση της ηλεκτρονικής αίτησης. Ειδικότερα, στην καρτέλα του «Μητρώου» με τον τίτλο «Άλλο», πρέπει να επισυναφθεί βιογραφικό σημείωμα, συμπληρώνοντας κατάλληλα το έντυπο που βρίσκεται στη διαδρομή: «Πολίτες -> Διαγωνισμοί -> Προβολή (1ΜΕΣ/2016 – Μητρώο Επιτελικών Στελεχών)».
Ακολούθως οι υποψήφιοι, επιλέγοντας «Λίστα ηλεκτρονικών αιτήσεων», προβαίνουν στη δημιουργία νέας αίτησης επιλέγοντας «Νέα Αίτηση». Σημειώνεται ότι, εναλλακτικά, παρέχεται η δυνατότητα συμπλήρωσης των σχετικών προσόντων/ιδιοτήτων στο «Μητρώο» κατά τη συμπλήρωση της αίτησης. Η αίτηση υποβάλλεται επιλέγοντας «Οριστικοποίηση».
Σε κάθε περίπτωση κρίνεται σκόπιμο οι υποψήφιοι να συμβουλεύονται τον «Οδηγό Ηλεκτρονικών Υπηρεσιών για πολίτες» στην αρχική σελίδα του διαδικτυακού τόπου του ΑΣΕΠ (www.asep.gr), όπου παρέχονται ηλεκτρονικά αναλυτικές οδηγίες, ειδικά κείμενα βοήθειας, βίντεο και παραδείγματα συμπλήρωσης ανά πεδίο.
Επίσης, οι υποψήφιοι έχουν τη δυνατότητα να εξέλθουν από την οθόνη της ηλεκτρονικής αίτησης και να επιστρέψουν στη λίστα ηλεκτρονικών αιτήσεων. Συνιστάται κατά τη συμπλήρωση της αίτησης να γίνεται αποθήκευση των δεδομένων κατά τακτά χρονικά διαστήματα και όχι πέραν των δέκα λεπτών.
Η επεξεργασία των αιτήσεων θα γίνει μηχανογραφικά. Οι υποψήφιοι πρέπει να συμπληρώσουν με ακρίβεια και πληρότητα τα πεδία της ηλεκτρονικής αίτησης που αντιστοιχούν στα προσόντα, τις ιδιότητες ή τα κριτήρια της υποψηφιότητάς τους.
Η ηλεκτρονική υποβολή της αίτησης στο Α.Σ.Ε.Π. ολοκληρώνεται όταν εμφανιστεί στην οθόνη των υποψηφίων η σχετική ειδοποίηση επιτυχούς υποβολής και ο αριθμός πρωτοκόλλου της αίτησης συνοδευόμενος από την ημερομηνία ηλεκτρονικής υποβολής. Ανάλογη ειδοποίηση αποστέλλεται και στο e-mail που δήλωσαν οι υποψήφιοι κατά την εγγραφή τους στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του Α.Σ.Ε.Π..
Oι υποψήφιοι, προκειμένου να εκτυπώσουν την αίτηση, πρέπει να εισέλθουν στις Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες του Α.Σ.Ε.Π. και από τη «Λίστα ηλεκτρονικών αιτήσεων» να επιλέξουν την αίτηση που έχουν υποβάλει και ακολούθως την ένδειξη «Προβολή». Σημειώνεται ότι στην περίπτωση της επιτυχούς υποβολής, η αίτηση εμφανίζεται στη «Λίστα ηλεκτρονικών αιτήσεων» του λογαριασμού των υποψηφίων στις Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες με την ένδειξη κατάστασης «Υποβλήθηκε».

Εάν οι υποψήφιοι επιθυμούν τη διόρθωση, συμπλήρωση ή εν γένει τροποποίηση της ηλεκτρονικής αίτησης που βρίσκεται σε κατάσταση «Υποβλήθηκε», πρέπει, να εισέλθουν στις Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες του Α.Σ.Ε.Π. και από τη «Λίστα ηλεκτρονικών αιτήσεων» να επιλέξουν (για τη συγκεκριμένη αίτηση) «Ακύρωση» και στη συνέχεια να προχωρήσουν σε «Νέα Ηλεκτρονική Αίτηση», την οποία πρέπει να υποβάλουν, αφού τη συμπληρώσουν κατάλληλα. Στην περίπτωση αυτή, αντίγραφο της νέας ηλεκτρονικής αίτησης κοινοποιείται υποχρεωτικά με μέριμνα του αιτούντος στη Διεύθυνση Διοικητικού της υπηρεσίας του ή στην αρμόδια Υπηρεσία Προσωπικού του φορέα του.
Οι υποψήφιοι, που επιθυμούν τη διαγραφή τους από το Μητρώο μετά την υποβολή της αίτησης (είτε έχει ολοκληρωθεί η εγγραφή τους στο Μητρώο είτε όχι), πρέπει να προβούν σε ακύρωση της αίτησης κατά τα ανωτέρω. Στην περίπτωση αυτή, οι υποψήφιοι, προκειμένου να εκτυπώσουν την ακυρωμένη πλέον αίτηση, πρέπει να εισέλθουν στις Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες του Α.Σ.Ε.Π. και από τη «Λίστα ηλεκτρονικών αιτήσεων» να επιλέξουν την αίτηση που βρίσκεται σε κατάσταση «Ακύρωση» και ακολούθως να επιλέξουν την ένδειξη «Προβολή». Στην εκτυπωμένη μορφή της ακυρωμένης αίτησης εμφανίζεται η ένδειξη «Ακυρωμένη». Αντίγραφο της ακυρωμένης αίτησης εγγραφής κοινοποιείται υποχρεωτικά με μέριμνα του αιτούντος στη Διεύθυνση Διοικητικού της υπηρεσίας του ή στην αρμόδια Υπηρεσία Προσωπικού του φορέα του. 


Τόπος: Θεσσαλονίκη, Ελλάδα

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Copyright © ΑΚΕ - Ανεξάρτητη Κίνηση Εργαζομένων | Powered by Blogger
Design by Duan Zhiyan | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com